Uśmiechnięty zatrudniony wykonuje zadania efektywniej . To frazes, ale klimatu jaki widać w organizacji nie powinno się marginalizować. Kiedy jest słaby, pojawia się fala wypowiedzeń, pracownicy nie pracują wydajnie , a niedostatek zaangażowania w pracę przynosi problemy w firmie. Jaką metodą zatem zatroszczyć się o przyjazną atmosferę? Zapewniając zatrudnionym od czasu do czasu nieco fanu. Na przykład dzięki organizacji rozrywki teambuildingowej w postaci gry miejskiej. Dlaczego gry terenowe to fantastyczny pomysł na event dla zespołu? Przede wszystkim z powodu tego, że są nietypową formą zabawy. Większość organizacji w ramach imprez dla pracowników proponuje takie pomysły jak laserpaintball, wspólne wyjazdy , spływy kajakowe. Pracownicy bywają już zblazowani w kólko tymi samymi formami imprez . Promocyjne gry miejskieGra terenowa to novum – co może ich włączyć w działanie i umożliwia udział w niebanalnym wydarzeniu. gry terenowe to również element teambuildingu. Zamiast tradycyjnego szkolenia, który zazwyczaj jest komplementarnie organizowany przy okazji eventu dla pracowników, elementy dynamiki zespołu i treningu związanego z komunikacją i organizacją pracy jest szansa włączyć w grę miejską . Podwładni ani nie zorientują się, kiedy dzięki zespołowym zadaniom i walce pomiędzy teamami zacieśnią się nowe znajomości w firmie, a pracownicy mocniej się poznają. gry terenowe dają również na dobranie zagadek do specyfiki pragnień pracowników i całej firmy. Problemy są w stanie być przygotowane w oparciu o cele firmy, dbać o misję organizacji, dla której zabawa jest realizowana. Zabawy miejskie firma może zrobić nie tylko z okazji eventu dla pracujących osób – ta rodzaj eventu działa idealnie również jako metoda budowania marki pracodawcy, metoda promocji korporacji albo jej usług, event dla współpracowników firmy.